maandag 12 september 2011

Om van te smullen (niet letterlijk!)

Dag dames en heren, daar was ik weer even met mijn verhalen over de nieuwe producten, kortingen, enzovoorts.. Wat ik jullie nu ga vertellen, is niet alleen leuk, en lekker, maar het bevat ook nog eens geen calorieen! Ik heb namelijk leuke taartjes, gebakjes, en snoepjes gehaakt. Voor aan je sleutelbos, mobieltje, tas, of gewoon 'voor de heb'. Je kunt ze natuurlijk ook op een etagiere neerleggen. Heel smakelijk gezicht ook. Anyway, ze staan nu op de webwinkel. Er komen meer soorten, modellen, en nóg meer zoetigheid, wat een lust is voor het oog. Zo hebben wij tompouches, (o.a als mobielhanger), taartpuntjes, en engelse dropjes. We werken nog aan gelukskoekjes, oreo-koekjes, koekjes met crémelaagje ertussen, (die heb je in zoon rol, met vanille of chocolade laag ertussen), en nog veel meer. Ben dus ontzettend flink aan het haken. Mijn moeder heeft bijvoorbeeld een praktijk, ze is gewichtsconsulente. Daar heb ik ook allemaal gehaakte gebakjes op een etagiere gelegd. Ook die gebakjes zijn te koop, op onze webwinkel, namelijk http://www.dgdesign.tk/. Deze webwinkel wordt elke dag bijgehouden, en je kunt je ook aanmelden voor de nieuwsbrief. Door je aan te melden voor de nieuwsbrief, wordt je op de hoogte gehouden van alle acties, nieuwe producten, kortingen, etc. Dus dan mis je nooit meer wat!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!