maandag 28 november 2011

Maandag 28 november 2011

Weer het hele weekend niet kunnen bloggen.. Zucht.. Ik kon namelijk mijn laptop niet meenemen naar mijn ouders. En het was een druk weekend. Maar nu, maandag 28 november 2011 ga ik gewoon weer 'vrolijk verder' met bloggen. Nouja vrolijk.... Er zijn wat dingen gebeurd waarom ik mij een beetje verdrietig voel. Ik was namelijk gehecht aan een kat van iemand anders. Héél stom natuurlijk, om je zo te hechten aan een kat van iemand anders. Want die katten zijn nu verhuisd (het zijn er 2). Ik mis ze verschrikkelijk. Ik heb zelfs een foto van 1 van de katten op mijn nachtkastje staan. Ik hoop dat wanneer ik een leuk huisje tegenkom, weer een kat kan aanschaffen. Want zeg nou zelf; als je deze foto ziet; ben je toch wel verkocht? (van de kat)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!