donderdag 8 december 2011

donderdag 8 december 2011

Nog steeds ziek. Wanneer houd het nou eens op? =/
Heb wel geprobeerd om boodschappen te doen, maar volgens mij heb k weer koorts...
Lekker weer, want morgen moet ik naar school.. moet wel, want dit weeekend moet ik naar w.werf,
feestje van mijn oma. Dus de bruistabletten, thee, bouillon, pap en het fruit.. Het gaat er heel hard doorheen.. En het meeste van mijn dag(en) slaap ik toch echt. Tom wilde eindelijk een kopje thee brengen, maar hij kreeg mij niet wakker, omdat ik zo diep sliep. Maar wel erg lief bedoelt. Mijn humeur gaat er ook op achteruit.. Ik drink vreselijk veel. En dan geen alcohol, absoluut niet. Want dat gaat er -denk ik- harder uit, dan dat ik het erin giet.. gisteren ging ik om 6 uur al slapen, vandaag werd ik om 12 uur wakker.. Ik slaap ontzettend veel. Door mn medicatie slaap ik al veel, maar t is nu nóg erger. Ik wacht nu met smart, (geen auto!) tot mijn lieve Tommy weer thuis is. Vanochtend bleef ie al wat langer bij me liggen, voor zover ik mij herinner. How sweet.
Ik ben dan wel een superchagrijn,, maar ik ben wel supergek op Tom.



Hier nog wat foto's, van vorig weekend. Toen zijn we naar Doria's geweest.

Ik zie trouwens dat mijn haar niet blond- maar rood is! :O Help. Misschien toch maar een coupe soleiltje aanschaffen, net zoals huisbaas?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!