vrijdag 16 december 2011

vrijdag 16 december 2011

vandaag waren we weer bij s'herenloo. De tuin die we aan het aanleggen waren, is nu zo goed als klaar. En, vandaag was het 'Wereld Tongzoen Dag', als ik de radio mag geloven. Wat het mag betekenen; geen idee. Lekker interessant ook, wie weet zit iedereen dan openlijk met elkaar te bekken ofzo. Dat ik me reet nog niet kan keren in het park, en overal maar kleffe stelletjes zie. Nou nee, mag ik bedanken. Goed, ik zit nu lekker in mn relax stoel, met de laptop. Ik wacht tot Tom thuis is, want die is op zn werk. Ze hebben daar catering besteld, en sluiten alvast het seizoen af. (in de winter is er geen werk). Dus ben ik lekker aan het kroelen met de kat, en aan het laptoppen..

Ajuuss..!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!