zaterdag 3 december 2011

Zaterdag 3 december 2011

Dagdag, wat een rommelig zooitje,, ben weer een paar dagen vergeten te bloggen. Nouja vergeten... Zo druk hier in ons huisje, met school etc.. ja dan heb je niet altijd tijd om te bloggen. Gisteren had ik 'ykedag', zoals we dat noemen. Dat wil zeggen, dat we met school een praktijkdag hadden. Ik heb samen met een klasgenoot een terras aangelegd op lekerweijde. Dat is een instelling voor mensen met een lichamelijke- en geestelijke beperking.



Vandaag, Zaterdag 3 december 2011, ben ik lekker wezen uitslapen. (:
Nu lekker optutten, haar doen etc. Je zou het niet verwachten van mij, maar af en toe
is het ff lekker om een beetje te tutten. beetje make-up, en zelfs een krul- of stijltang.

Maar luitjes, ik ga mijn dag vrolijk beginnen. Tommy is in de tuin bezig, dus ik ga me rustig effe optutten.

Baai!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!