maandag 16 januari 2012

16 januari 2012

hallo lezers
heb alweer een tijdje niet geblogt. Maar, in tegenstelling tot dat, heb ik ook goed nieuws. ik ben sinds een paar dagen weer thuis. Moet nog wel ''beter worden'', maar ik kom er weer bovenop. Ik doe rustig aan, en probeer zoveel mogelijk te genieten van de kleine dingen. Zo ben ik vandaag lekker wezen wandelen met de hond in het park, en ga ik vanavond lekker maskertjes doen. Boodschappen heb ik ook al gedaan. Dingen kosten veel minder moeite dan voorheen, en dat maakt me blij. Normaal gesproken ben ik van boodschappen doen al afgepeigerd, maar ik voel me een soort van herboren. Ik ben er nog niet, maar k merk dat ik elke dag met stappen vooruit ga. En dat probeer ik vast te houden.

Hou van het leven. ^^

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!