donderdag 5 januari 2012

5 januari 2012

Weer een nieuwe dag. Dit keer een leuke, want er staat activiteitenbegeleiding op t rooster. Dat is knutselen met hout e.d. Ik heb 2 zeepkettingen gemaakt, en mijn krijtbordje afgemaakt. Verder moet ik straks lunchen, (bejaardenvoedsel :S)

Morgen mag ik op verlof, voor het weekend. Zondagavond moet ik helaas weer terug zijn. Maarja, ik kan hier knutselen dus is het al snel goed. Verder is het best saai... :( Ik mag nog niet (alleen) naar buiten, alleen onder begeleiding.. Dus voel me net een tbs-er. =(

Ik mis Tom elke dag verschrikkelijk, maar gelukkig zie ik hem morgen weer. En Diva mis ik ook verschrikkelijk, maar wanneer ik met ontslag ga, zie ik haar weer. Al duurt dat nog wel een tijdje.

Ik probeer er het beste van te maken, maar echt gelukkig voel ik me niet..



Dit zijn zeepkettingen. Deze heb ik niet zelf gemaakt, deze vond ik op Google.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!