dinsdag 27 maart 2012

di 27 maart 2012

Jaja, ik ben aan de leer geslagen. En dan bedoel ik niet het leer van mijn spitssplinternieuwe laarsjes, maar het leren van mijn spuitlicentie. Spuitlicentie? Voor de sexcisten onder ons; het is niet wat je denkt. Het gaat over de soorten gif, veiligheid, oftewel gewasbescherming. Nee, je hoeft geen leger in te zetten op een stuk bloemkool. Nee, Nederland is bij de tijd. Roundup, Brabant, en alle andere namen vliegen als bijen in het rond. Hoe je het moet gebruiken, hoe je het NIET moet gebruiken.. Wanneer je het moet gebruiken (niet bij regen want dan spoelt het uit, en dan is het slecht voor de grond!) En hoeveel je moet gebruiken op een bepaalde ha. Pffffoe... Ik ben van ieder hoofdstukje een uitrekseltje aan het schrijven, zodat ik het beter opneem, en zodat ik het in de trein ook kan leren.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!