zaterdag 3 maart 2012

za 3 maart 2012

Hola, peoples! <3 Weer eens een dagverslag van mijn geweldige leven ^^ Vandaag ga ik met mijn mams naar Leeuwarden, lekker even shoppen. Even eruit, dat moet ook even kunnen. Zie mijn mam namelijk niet zo vaak. Verder heb ik hier weer een leuke knutseltip voor de hakers (en breiers!) onder ons: gosternokke, de HTML werkt niet... Dus de knutseltip van vandaag zal worden doorgeschoven naar morgen. Helaas, jonge kaas.. Maar, nog 1 hint: het is iets om je brei- en haaknaalden op te bergen. Aangezien mijn haaknaalden overal rondhaken en slingeren.... Laatst was bijvoorbeeld mijn geliefde Tommy in een speld gaan staan. Het was gelijk oorlog. En ik geef hem gelijk. Ik was een broek aan het oppimpen, met lint etc. Maar er zaten nog onderdelen gespeld.. Ik had de broek op de stoel gelegt, en Tom met zijn opruimtic had alles op een hoop gegooit, inclusief die broek. Dus ging ie precies in een speld staan. Vervolgens kreeg hij em er niet meer uit..... Arme lieve Tommy.. Verder ben ik dit weekend bij mijn vader, dus er zullen wel weer nieuwe knutseltips op de blog komen! Bedankt voor het lezen peeps! xoxo DewiDesign®

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!