woensdag 11 april 2012

Woensdag 11 april 2012




Zo hehe, was weer een tijdje geleden dat ik heb geblogd. Is niets voor mij, meestal ben ik wel erg trouw aan mijn 'dagboekje'. Maar de reden hiervoor is -zeer logisch- dat ik nogal druk ben. Waarmee? Zul je denken. Nou, het inrichten van mijn ateliertje, het schoonhouden (en maken!) van het huis, school,stage,therapie,dagbehandeling,noem maar op. Dus best een druk leven voor een 18-jarige. Je zou denken dat ik al feestend door het leven ga, en alle café's hier ken. Nou nee. Ik hou niet van uitgaan. -nee echt niet- Veel te druk! Maargoed. Ik ben net terug van psych, met nieuwe medicatie. Seroquel IR, in plaats van Seroquel XR. Ik grapte gelijk; dat staat zeker voor Irritante Rotzooi? We zullen het merken morgen. Heb net een maaltijdsalade naar binnen gemetseld. Heb heel erg last van mijn maag, dus ik denk dat die maaltijd er versneld uit komt. Ik zal je de details besparen. Diva vond de garnalen uit de salade overigens erg lekker. Dat gekke beest toch. Verder ga ik nu maar eens opruimen, het is hier weereens een ''hoveniershok''.

Baaay!

xoxo

*x.CreaDewi.x*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!