zaterdag 12 mei 2012

Zaterdag 12 mei 2012

Dagdag lezer,.

het is alweer een tijdje geleden dat ik heb geblogt. Dit door psychische omstandigheden. Heb nu dus ff een time-out. Ben weer aan het knutselen en fröbelen. Thuis ben ik een tas aan het maken van oude shagg-pakjes. Die dingen zwerften door het hele huis, dus ging ik experimenteren met plakband. resultaat; een tas in de maak! Het wordt een soort strandtas, alleen nog bedenken hoe ik de rits erin ga zetten.

Trouwens, erg weinig mensen lezen mijn blog.....

Maar ik ben ook reclame aan het maken voor mijn dierensieraden. Wat zijn dat? zul je je afvragen. Het is simpel. Wanneer je huisdier overlijdt (of andere redenen), wil je een herinnering. Daarom maak ik armbandjes van het haar van uw huisdier. Meer informatie, en foto's volgen binnenkort.

xoxo


CreaDewi <3

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!