woensdag 29 augustus 2012

De blog vanaf mobiel/laptop

Hallo mensen. Ik werk de blog bij met mijn telefoon, maar ook -wat nu het geval is- via mijn (nieuwe) laptop.

Wat gaat dit voor jullie betekenen?
Er komen nu meer foto's op de blog, zodat je kunt zien hoe het eindresultaat
eruit komt te zien, wanneer je iets wilt frobelen. Dat betekend dus, niet alleen een
verhaaltje, en een verwijzing(link) naar een tutorial, maar eerst een plaatje,
zodat je een beetje beeld hebt bij het knutselpatroon (wij noemen dit een tutorial ;-))

Kan ik de blog nog wel bezoeken vanaf mijn telefoon?
Jazeker, er is zelfs een Blogger-app voor. Maar www.creadewi.tk is natuurlijk makkelijker, én het scheelt
ruimte op je telefoon. Wel zo gemakkelijk.

Gaat de blog een tijdje offline voor dit ''onderhoud''?
Nee. De blog blijft ten alle tijden online, en dus gewoon beschikbaar. Dit omdat we er graag mensen mee willen inspireren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!