vrijdag 21 september 2012

Nou ik heb een 'sign' onder mijn blog hoor!

Met dank aan Karin, van Karin aan de Haak, heb ik nu een 'sign' onder mijn blog. Hierbij wil ik haar even bedanken. Dus een bezoekje aan haar (haak)blog, is het zeker waard. Er staan namelijk leuke patronen op, als je -net als ik- gek bent van haken! Ik heb gisteren bijvoorbeeld geleerd om Granny Squares te haken. Uit een boek, genaamd ''150 bijzondere haak en breifiguren''. Dat boek kan ik zeker aanraden onder de haaksters en breisters onder ons, er staan namelijk leuke vormen in, zoals rond, vierkant, hartvormig, etc. En geen één is hetzelfde. Je kunt ze o.a gebruiken om onderzetters te haken, maar als je de vormpjes aan elkaar naait, zul je een leuke sprei krijgen, of een leuk bolero'tje! Je kunt er dus veel mee, en het boek kost maar € 7,50. Is dan weer een meevallertje ;-)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!