zondag 25 november 2012

Schilderen

Zoals jullie misschien al weten, schilder ik ook. Nu zal je mij niet horen zeggen dat het kunst is, hoor. Het is puur amateuristisch. Ik schilder vooral met olie-/ en acrylverf. Ook gemengd. Verder werk ik met veel kleuren, en emoties. Zo is er op een van mijn werkstukken een gekleurde, huilende kat afgebeeld. Ook daar zit een verhaal achter. De mensen die mij persoonlijk kennen, zullen dat verhaal weten. Ook wil ik, -als er genoeg animo voor is- kaarten laten maken van de afbeeldingen.
Zo kun je iemand die ziek is opvrolijken met een vrolijk gekleurde kat met een fruitmandje, bijvoorbeeld.

Kijk het is allemaal nog niet zeker, het blijft nu nog even bij het idee.

Mocht u nog ideeen hebben, hoor ik dat natuurlijk graag




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!