maandag 25 februari 2013

Verhaal van een tekenaar. Jeroen

Vandaag schrijven we een stukje over Jeroen, ook een tekenaar dit keer. Hij tekent vooral portretten, zo heeft hij van mij ook een portret gemaakt. Deze zie je onderaan dit blog-bericht.

Jeroen, hoe lang teken jij al?
Vanaf mei 2011


Met welke tekening ben je begonnen?
Met een portret van een vriendin

Zijn er tekeningen waar een speciale herinnering/verhaal aan zitten?
Ja, van Sem. Die kwam ik tegen op een concert, ik heb een foto van haar gemaakt, en die nagetekend.

Welk materiaal gebruik je het liefst? En waarom?
Potlood. Omdat ik het zo heb geleerd.

Zou je lezers van onze blog een tip willen geven?
Als je haren tekent, dan moet je een beetje gummen, dan is het haar meer een eenheid. Zodat je niet alleen streepjes ziet.

En ten slotte; hoe ken jij CreaDewi, en wat vind je ervan? 
Via Dewi, het is een leuke blog. Ik lees graag artikelen over kunst.

Hoe vaak lees je de blog?
Niet zo vaak. Als er iets nieuws op staat.



Deze 2 portretten heeft Jeroen gemaakt van mij (Dewi)


Jeroen op z'n best ;-)





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!