zaterdag 23 maart 2013

mozaieken a la gaudi

Bent u op vakantie aan de Costa Blanca? Dan hebben we een leuke, creatieve uittip voor u. Namelijk; mozaieken! Het werkt rustgevend, en het resultaat is schitterend. De workshop is volledig in het nederlands, dus geen ongemakkelijke situaties met handen en voeten taal. Verder is de sfeer goed, er draait op de achtergrond een gezellig muziekje. Ook koffie/thee is inbegrepen. Ik heb deze workshop zelf gedaan, met mijn oma. En zoals jullie vast al hadden verwacht, maak ik niet een standaard werkje. Nee, mijn werk moet altijd nét even anders zijn. Ik heb dus een kettingzaag gemozaiekt. De meesten die mij kennen, vinden dat niet verrassend.

Kortom, als u iets leuks zoekt aan de Costa Blanca, bent u daar aan het juiste adres! Het is in Villa Jojosa, op een rustige, maar sfeervolle locatie.














































Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!