dinsdag 30 april 2013

Nieuwsradio met Jaap van Kluijven

U leest het goed: nieuwsradio Jaap van Kluijven. U zult inmiddels wel denken; "wat is dit toch allemaal voor commotie rondom CreaDewi?"

wel,dat zal ik kort samenvatten. Neem dat "kort" niet te letterlijk, u heeft recht op alle nieuwtjes!

Dit is natuurlijk een erg leuk nieuwtje, want zoals de meesten al weten komt CreaDewi op de radio. Goed, ik dwaal af.

Het is een spaanse frequentie, die u op internet kunt luisteren. Wel is het nederlands gesproken, dus geen gehannes met woordenboeken, niet werkende vertalers, enzovoorts. Nee, we houden het simpel; het leven is immers al ingewikkeld genoeg.

Ik ben nu bezig met de podkast, deze wil ik zsm met jullie delen!

Tip: luister ook zonder mijn uitzending eens naar nieuwsradio Jaap van Kluijven! Zo blijft u op de hoogte van de volgende onderwerpen;

• Zorg en welzijn in Spanje
• kunst en cultuur in Spanje
• Nieuws (ook van Nederland)

En nog veel meer, live vanuit de studio Alfaz del Pi (benidorm) of Altea.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!