dinsdag 21 mei 2013

Pastamachine (ben helemaal gelukkig)

Jullie zullen wel denken; "wat moet die maffe meid met een pastamachine?" Logische gedachte. De meeste mensen maken er pasta mee, waar het ook voor bedoelt is. Ik gebruik het voor een andere reden. Niet alleen omdat ik zo eigenwijs ben, nee. Vooral omdat het praktisch is! Ik gebruik het om fimoklei mooi egaal plat te krijgen; met deegrollers krijg ik ruzie!

Het voordeel is: je kunt de dikte instellen. Ik zal er een video tutorial van maken! En hij was nog in de aanbieding ook. Meestal zijn die dingen schreeuwend duur. kijk dan vooral niet bij kookwinkels. Ik heb 'm bij de kijkshop vandaan voor € 12,95. Terwijl ik diezelfde heb gezien in een kookwinkel, voor "slechts" € 79,95!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!