vrijdag 19 juli 2013

Aparte inspiratie

clever household tips - lost sock holder
Oh zo bekend! Ik kom ook altijd eenlingen tegen in de wasmand..
clever household tips - tape holder
Ook een veelvoorkomend probleem: het beginnetje van de plakband niet meer kunnen vinden.
Erg handige, en vooral goedkope tip!
clever household tips - plastic storage bins on ceiling tracks
Bespaar ruimte! Laat die handige man/vriend/broer/vader eens de handen uit de mouwen steken. ;-)
clever household tips - broken skirt hanger clips for chip bags
De chips slof? Nu niet meer!
clever household tips - cardboard box as paint tent
Als ik dit eens eerder had geweten.... Toen ik mijn gitaar roze had gespoten, was de hele garage -inclusief mijn vaders klompen- roze!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!