maandag 3 maart 2014

Het werkt tegen de pijn.. Ja echt!


Zoals de titel al zegt: ''Het werkt tegen de pijn''. En ik kan het zeggen. Drie jaar geleden -de meeste mensen kennen het verhaal allang- heb ik een ongelukje gehad. Ik schijn geboren te zijn met Hyperlaxiteit (extreme leningheid) in beide polsen. Dus bij iedere verkeerde beweging verrek/bezeer ik de boel weer, waardoor ik opnieuw moet beginnen met het hele revalidatieproces. Vooral krachttraining, ter compensatie van de laxiteit. Daarnaast draag ik braces, maar dat houd ook niet alles tegen. Slaat er een deur tegen mn pols, val ik op mn pols.. Ik moet met alles voorzichtig doen. Maar als ik haak, heb ik geen pijn. Het schijnt dat een deel van je hersenen (dat pijnprikkels verwerkt) wordt uitgeschakeld als je bezig bent met fijne (fijne motoriek) dingen. Nou dat is niet tegen dovemansoren gezegt!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!