dinsdag 1 april 2014

Haak eens een mandje!

Is dit wel ''in de haak''? Jazeker, deze superleuke mandjes kun je heel gemakkelijk zelf maken! Zo kom je nog eens van je wolrestjes af, en het is ook nog eens een origineel cadeau! Crocheted Bowls

''Voor mij is dit een no-go!''

Schiet dit gelijk door je heen, bij het zien van deze foto? Niet getreurd; het lijkt moeilijker dan het is. Sterker nog; zoveel ervaring is er niet nodig! Kun je rondjes haken? Dan kun je dit ook!

Het is gewoon een soort rondje haken, zeg maar een ''onderzetter''. Met knutsellijm en een schaaltje als basis, heb je in een handomdraai een schaaltje. Doe er snoepjes in, en hang er een persoonlijk kaartje aan: hello birthday present! Vind ik leuk!


Vind jij dit ook leuk? Like ons dan ook op facebook: www.facebook.com/creadewi1

Natuurlijk wil je ook de werkbeschrijving. Want we draaien er nu een beetje omheen. We dwalen af.


En omdat ik mijn mede-bloggers ook wat bezoekers gun, geef ik jullie gewoon de link.
Zo ben ik geen patronen aan het stelen, hebben hen extra bezoekers, en hebben jullie een gratis patroon.
''Verbeter de wereld, begin bij jezelf''

Ik wil het patroon zien en daarom klik ik gewoon hier.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!