vrijdag 25 april 2014

Spring is in the air!

Spring is in the air! Doet me denken aan een mop. Die zal ik jullie niet onthouden;

Een engelsman, en een blondje staan bij de bushalte. Het is mooi weer, en het blondje zegt: ''Nice weather, isnt it?'' Waarop de engelsman reageert; ''Yes, Spring is in the air!'' Het blondje kijkt hem raar aan, en zegt: ''Why should i?''

Maar deze post is niet bedoelt voor moppen. (alhoewel ik die erg leuk vind)
Het is bijna moederdag, én de lente staat voor de deur. Ik heb de deur zojuist geopend, om de lente te verwelkomen. Jullie ook al? Met deze tulpen verwelkom je de lente, én het is ook nog eens een leuk moederdagscadeau!

Omdat ik geen dienst wil doen als zogenaamde ''copycat'', plaats ik hier alleen de foto's van het patroon. Voor het (helaas engelstalige) patroon, verwijs ik jullie door naar de blog, waar ik deze vandaan heb. En maak je geen zorgen; ik heb aan de studenten en minderbedeelden gedacht; het patroon is gratis.

Cadeautje van mij ;-)

Klik hier voor het volledige (en gratis) patroon










Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!