zondag 24 augustus 2014

Trots op mijn ''jagdhutte''

Zo; alweer enige tijd geleden, dat ik iets heb gepost. Maarja, het leven gaat door.
Hier dan maar weer wat foto's. Ik vind dat je een soort ''reden'' nodig hebt om te posten, namelijk.
Als je -om maar een voorbeeld te noemen- op Facebook kijkt, post iedereen alles. ''Mn hond slaapt + foto'', ''Ik ga douchen -foto'', noem maar op. En dat wil ik niet overbrengen op Blogger, of nouja, op mijn blog dan. Voor de rest mag iedereen zelf weten wat hij/zij post.

Maar de reden van deze post;

Zoals ik hierboven al heb toegelicht; ik heb een ''reden'' om te posten vandaag. Ik heb gisteren namelijk een schommelstoel gekocht. Ja, het is geen nieuws waarmee ik de wereld kan verbeteren, offcourse. Maar wél mijn huiskamer, en dat is een klein miniscuul deel van de wereld (mijn wereld) toch? 






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!