dinsdag 26 april 2016

Wat moois gered uit de vuilnisbak

Op mijn werk wordt nog wel eens iets weggegooit. Meestal troep, zoals stukjes touw, stukke plastic potjes, of opgeveegd zaagsel/stof. Maar wat ik nu tegenkwam -tot mijn verbazing-, maakte me aardig blij. Een lief, klein aardbeienpotje. Ik was al een tijdje op zoek naar een aardbeienpotje, als voederbak voor mijn kippen. Door die vakjes kunnen er 4 kippen eten, zonder elkaar in de weg te staan. Ideaal voor mijn kuifhoenders! De kuifhoenders (maar ook Tandoori) worden meestal weggejaagd bij de voerbak door de grotere kippen, zoals Saté, en Judith. Nu kan ik apart voeren, zodat ze in alle rust kunnen eten. En als ik minder kippen heb, gebruik ik het potje gewoon als aardbeienpotje. (Waar het oorspronkelijk voor is bedoeld)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!