dinsdag 25 juli 2017

Over vliegen die in hun handen wrijven en Ober Chienes

Heb je je weleens afgevraagt, welke naam je als Ober niet zou willen hebben? En wat vliegen bezighoudt? Ik wel. En vooral; of er Zeemeermeeuwen bestaan. Soms heb je van die (on)filosofische vragen in je hoofd, die je maar bezig bljjven houden. Of deze; of pistachecake lekker zou zijn? Omdat ze er ook ijs van hebben. Nee, ik ben niet stoned, of dronken; hooguit prettig gestoord, en andersprosofisch. Want laten we over antroposofie maar niet beginnen. Ik ga niet uitrekenen met hoeveel aardappels in je hand je kunt dansen bij de volle maan. Mijn excuses, zo zie ik (op sommige vlakken) de antroposofie. Maar, antwoord op de vraag. Als ober zou je nooit "Chien" willen heten, en zeker niet als je een paars pak aan hebt. En wat vliegen bezighoudt? Nou in ieder geval niet rondhangen op twitter! Ze wrijven in hun handen; alsof ze een snugger & gemeen plan aan het uitbroeden zijn. Zeemeermeeuwen? Ja, dat zijn meeuwen die zowel van zee, als meer houden! 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!