woensdag 13 september 2017

Stormy Wednesday

De titel van deze post is -hoe kan het ook anders- gebaseerd op een liedje van BB King, genaamd Stormy Monday. Maar nu is het geen Maandag. Ik lig helaas ziek in bed, na een flauwval-avontuur van eergisternacht. Maargoed, terug naar de storm. De meeste mensen vinden het een regelrechte afknapper; een openingszin op basis van het weer. (En terecht). Maar hier is het weereens geen gewoon weer. Ik luister naar de windstoten, en heb al een knal gehoord. In gedachten zie ik schapen, kippen, en rondwaaiende attributen langs mijn raam komen, en ik hoop dan ook dat mijn baardkuifkrieltjes aan de grond blijven; het zijn immers geen gevechtsvliegtuigen. Toen ik net uit het raam keek, zag ik mijn lampionnetjes op zonne-energie op de grond liggen. Netjes opgevouwen, dat dan weer wel. Voorlopig blijf ik liggen, voordat ik ook opgevouwen in de tuin lig. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!