maandag 23 juli 2018

De zon, gazon, ozon, zonder, gezond

Het lijkt erop, dat als de zon een klein beetje tevoorschijn komt, alle mensen uit hun huis worden getrokken. Gisteren, was ik met de auto op pad. Op zich niets bijzonders, zou je denken. Maar; ál die mensen! Op een stuk van 100 meter, waar je normaal gesproken geen leven tegenkomt, zag ik er wel 15! Lopend, fietsend,  zelfs een enkele ziel die gewoon langs een 80 weg liep. Ik reed er voorbij, met de gedachte, dat die wel levensmoe moest zijn. Veel tijd om daarover te filosoferen had ik niet, want er liepen/fietsen nog een paar personen. Voor mijn gevoel moest is slalommen om alle levende wezens. Ik kon er bijna een kwartet van maken, want ik kwam bijna alles tegen in de serie "verkeer". Iemand om dat kwartet mee te spelen, had ik niet. Ik was namelijk alleen op pad, omdat ik mijn kippetjes moest voeren. En om nou met de kippetjes kwartet te gaan spelen, nou nee. Al zijn ze aardig intelligent. Maar het aantal mensen dat ik tegenkwam, dat was meer dan ik normaal gesproken in een hele wéék tegen kwam. Bijna beangstigend, maar de zon schijnt, en de wereld gaat open. Mensen die je nog nooit had gezien, kom je spontaan 3x tegen. Of ze moeten erg op elkaar lijken? Gaan jullie nog wat doen, in dit heerlijke geZONde weer, of gaan jullie alleen het gaZON sproeien?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!