zaterdag 13 oktober 2018

Bijzondere momenten, max 1

Iedereen kent ze wel; de gewone momenten, die het leven zo bijzonder maakt. Neem nou gisteren. Ik heb samen met Max gewandeld, of eigenlijk heb ik ''m voortgeduwd. Wie is Max? Om de privacy van de persoon in kwestie te beschermen, is deze naam gefingeerd. Max is een vriendelijke, wat oudere man. Helaas is hij (ernstig) ziek, maar samen proberen we er het beste van te maken. Begrijp me niet verkeerd, Max en ik zijn goede vrienden, buren, en zgn "fotografiemaatjes". Ik vind dat woord zo leuk klinken. Samen werken we aan een expositie, met straatfotografie en portret. Gek genoeg, is mijn enthousiasme tot fotograferen nu echt met 80% toegenomen, voorheen was ik een beetje mijzelf kwijt, en nu vind ik haar weer terug, ook met hulp van Max.
We maken vooral in zwart/wit, en cremetint foto's. Zowel zen, als portret- en straatfotografie. Zo ben ik zelf geïnspireerd door water. Foto's van regendruppels, van de wasstraat, (druppels en schuim op 't raam etc). Waar ik (misschien te) serieus ben, vult Max mij aan met gekkigheid, en dat vormt een leuk team. Eigenlijk te leuk om het jullie te besparen, vandaar dat ik het graag deel. We willen vooral vrolijke portretfoto's, soms ook lekker gek. De fotocollectie bevat dan ook een hoop verschillende foto's, onderverdeeld in: Gekke bekken, water/zen fotografie, spirituele foto's (met veel belichting bijvoorbeeld, of onherkenbaarheid). Ik hoop de foto's met jullie te mogen delen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!