vrijdag 2 september 2011

Haken, haken, en nog eens haken! (crochet, crochet, and many more crochet!)

Ja, ik ben weer helemaal haakverslaafd!
Van Amigurumi, tot sleutelhangers, van applicaties tot speldenkussens.
Ik heb weer allerlei leuke patronen. Onder andere voor chihuahua's, poedels, katten..
Zelfs voor engelse drop, tompouchen en taartjes. Dus binnenkort komen hier weer allerlei
gehaakte amigurumis. Voor leuke patroontjes kun je altijd reageren op mijn blog, of een berichtje sturen.

Yes, i'm already chrochet-addicted!
I made amigurumis, applications, and pin cussions.
I have also nice patterns. Ive got patterns for chihuahua's, poodles. and cats.
But also patterns for little pies, and cupcakes! 8D

You can ask me for patterns, or if you had nice patterns for me!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!