zondag 4 september 2011

Weer thuis, vol aan de bak

Ik ben weer thuis, en ga weer met de volle 100% ertegenaan.
Voor de mensen die niet wisten waar ik heen was; ik was op vakantie in Frankrijk.
Inmiddels zijn de nieuwe visitekaartjes binnen, en heb ik weer een hele hoop leuke haakpatronen.
Dus binnenkort-wat ik al had geschreven in t vorige bericht- komen er weer leuke gehaakte dingen op de webwinkel. Maar ik ben ook bezig voor school. Moet nog oefenen voor het afrijden met de heftruck, moet nog mijn certificaat Veilig werken langs de weg behalen, moet nog plantkunde oefenen.. Verder moet ik Intratuin bellen voor een afspraak. Ik ga namelijk op kennismakingsgesprek. Dat is voor mijn stage. Ik wil 4 dagen in de week werken, en 1 dag in de week naar school. Dus dat ben ik nu allemaal aan het regelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!