maandag 12 december 2011

Kerstkriebels (maandag 12 dec 2011)

Het lijkt wel alsof mensen al kerstinkopen aan het doen zijn! :-)
Ik was vandaag naar 't centrum in Haarlem geweest. Even een kado voor Tom's 22e verjaardag (15 dec),
alleen nog iets voor mijn moeder, want die is op dezelfde dag jarig. Bijna vergeten, oeps. Sorry mams.

Ja, heb opzich wel weer goed contact met mijn moeder. Dat scheelt dus weer.
En, over huisvrouwen gesproken; ik heb de kamer net ff gestofzogen en gedweilt. Wat een topsport :-P
Daarna heb ik wat lekkere wierook laten branden, dat is altijd lekker als je je huis net schoon hebt. En het verdrijft onaangename geurtjes. Denk nou niet dat ik (of tom) oneindig kunnen winden, want dat spul kan ook op gaan. Haha. En dan zit je alsnog in de lucht.

Het is jammer dat Tom mijn digitale camera heeft meegenomen naar zijn werk, ik wilde vandaag wat foto's maken. Want -omdat we klein wonen- hebben we een mini kerstboom. Niet zo raar, zou je denken. Maar de kadootjes zijn groter dan de boom! Dus dat is een gek gezicht. :-) Dus het boompje staat op de kado's.

Ook heb ik ff wat lekkers voor de poes gehaald, van die vlees stokjes van Felix. Dat beestje was amper bij me weg te slaan. Heb het niet geprobeerd hoor, dat weg slaan. Maar het is een uitdrukking, you know.

Heb lekker Arrow Classic Rock op staan, dus dat is lekker. Straks het bed even verschonen, want ons prinsesje lag er uitgebreid op. Dus de stofzuiger mag ook nog door de slaapkamer.

Heb dus nog genoeg te doen, dus ik ga weer even aan het werk.

groetjes van een Hopeloze Huisvrouw :P

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!