woensdag 14 december 2011

woensdag 14 december

Ik kwam er achter, dat een van onze katten vlooien heeft. Dus dat wordt; -je raad het al- vachtverzorging. Hoe, maar dan ook hoe in godsnaam, kun je een kat zijn vacht verzorgen? Het lijkt me niet dat je de tondeuse erover haalt. En de stofzuiger is ook geen optie. Wel kan ik 'm kammen, maar de kans dat je dan nagels in je arm hebt getattooeerd is dan groot. In bad dus dan maar.

Nou mensjes, zoals jullie vast al hadden verwacht, heb ik dit bovenstukje ff snel verzonnen. Wat ben ik toch ook een geweldige blogger. Gnagna.

Goed, ik had vandaag stage, bij Paswerk, we waren bezig met snipperen in Bentveld. Dat ligt vlakbij zandvoort.

Morgen is Tom jarig, en mijn moeder. Alvast gefeliciteerd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!