vrijdag 9 november 2012

Vanavond: een special over een schilder & schrijver

Vandaag kwam ik een best bijzondere vrouw tegen, namelijk de schilder van de kleurijke schilderijtjes die in het Westfries gasthuis hangen. Ze spraken me allemaal erg aan, maar eentje vond ik erg speciaal, daarop stond een gedicht over een boom. Ik complimenteerde haar met het schilderij, en vertelde waarom het mij zo aansprak. Het verhaal van mijn ongelukje met bomen vellen. Daarbij liet ik mijn stukje in de Girlz! zien, waarvoor ik werd geinterviewd en gefotografeerd.

Ze vond het dan ook erg indrukwekkend, en vroeg of ik het stukje op wilde sturen, waarbij ik haar kaartje kreeg. Ik beloofde een mooi stukje op de blog te plaatsen over haar. Dat stukje ga ik vanavond helemaal uittikken. En uiteraard komt haar website, en fotos er ook bij. Want de schilderijen zijn erg vrolijk! Leuk voor bijv. op de kinderkamer.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!