zondag 12 mei 2013

geen rondslingerende oorbellen meer!

Rondslingerende oorbellen; lastig. Als je erop gaat staan, doet het zeer, je kunt ze nooit vinden, behalve als je er niet naar op zoek bent.. Maar ik heb een paar creatieve oplossingen:

DIY Frame Earring Holder Van kippengaas en een schilderijlijst! Heel simpel, en je kunt eventueel de lijst ook schilderen, of beplakken.
Picture Frame Jewelry HolderDeze is meer voor de mensen die graag creatief zijn, en er genoeg tijd voor hebben. Het ''net'' is namelijk gehaakt. Als ik zo kijk zijn het lossen, vasten, en stokjes.
Framed Lace Earring Holder ''A la grosmutti'' Herinner je die gehaakte/kante gordijntjes nog? Deze zijn handig te (her)gebruiken om je oorbellen in te hangen. En staat ook nog leuk!
Triptych Jewelry StandVan een sleutelkastje. Simpel, maar je moet er maar op komen!
How I Organized my EarringsDe meest simpele en goedkope: een rasp!
Ik weet nog wel dat ik (toen ik klein was) geen lampion had op 11 november, toen liep ik met dit ding
en een lichtje erin!
Simplifying ShinyDeze is dan niet voor oorbellen, maar is toch de moeite waard!
Display Tutorial DIYDeze is ook erg simpel, maar leuk; van een fotolijstje. Zo'n ouderwetse. Je haalt gewoon de foto eruit, en je prikt gaatjes in de achterkant van het lijstje (waar het voetje aanzit.) Het glas laat je eruit.
Driftwood Jewelry DisplayJe ziet het steeds vaker; drijfhout! Naast stijlvol, is het ook handig!
2 Minute Doily Earring DisplayVoor de ''crochetqueens'' onder ons ;-)
Earring DisplayDeze heeft wel iets nostalgisch. Met kant.
DIY Earrings StandHelemaal gemakkelijk: oud lijstje, met ijzerdraad
Simpel en sportief:
Hang gewoon een tennisracket op, en hang daar je oorbellen aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!