maandag 31 oktober 2016

Galepijn

Tja, ik kan de "k" van "kuch" niet uitspreken, door een -beginnende- geelontsteking. Nu klinkt het wat "gay", maar wel zachter. De mensen om me heen zullen het wel enigsinds stil vinden, aangezien ik mijn stem voor pakweg 65% kwijt ben. Maar de stem die ik -vocaal gezien- kwijt ben, raast nog als een dolle kleuter -die net kilo's kleurstof & suikers heeft verorbert- door mijn snotterige hoofd. Lang leve de vergoudheid. Maar, ik zou CreaDewi niet zijn, als ik niets op de blog zou zetten. Want, zeg nou zelf; een adhd-er met bedrust, doet er alles aan om tóch nog wat creatiefs te kunnen! (Al is het alleen het delen van ideeen)

Damn, zo kun je "vieze woorden" ook heel leuk verbloemen. Letterlijk en figuurlijk.

Tis dat de stiften tegenwoordig geen drol meer kosten, omdat de koters van tegenwoordig liever "digitale inkt" hebben. (Lees: tablet, of ander scherm)

Ik ben écht niet dirty-minded, maar ik zou hiervan het woord "Fuck" maken. Gewoon omdat het kan. Er zijn zoveel zinnen met "fuck" erin.. 
Ik kan ook "normale" dingen posten, ondanks mijn kop vol macaroni, en mijn schreeuwende innerlijke adhd stem!


Is dit de definitie van "takkenwijf", of is dit een man? In dat geval, dan is het "takkenvent". Zo moeilijk ben ik niet!

Deze letters zou je kunnen gebruiken om bijvoorbeeld bordjes te maken!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!