zaterdag 8 juli 2017

De laatste dag Hongarije

Jaja, alweer de laatste dag! De week is echt voorbij gevlogen. Mooie dagen, gevuld met veel zon, en prachtige mensen. Wat een genot! Al moet ik wel zeggen, dat ik me erg moe/overprikkeld voel. Dus bij thuiskomst even acclimatiseren. Het was vandaag wel 36graden (waar zit dat verdomde bolletje nou, om graden aan te geven?), dus aardig warm. Dus ik mag aannemen, dat ik nu toch wel wat ben bijgebruind. Op dit moment neem ik even wat "alonetime". We zijn net terug van zwemmen, er zijn nu mensen bezig om het eten voor te bereiden. Hoe het zwemmen was? In èèn woord; verrukkelijk! En Cor (coroppad.nl) kan dat beamen, die was het water niet uit te slaan! Toen ik het water uitkwam, kreeg ik wel even de schrik van m'n leven; een zwarte slang krioelde vanuit het gras, zo -bijna- langs mijn been het water in. Brrr! En dat was nog niet genoeg, wat betreft dierplezier; Cor had vriendschap gesloten 
Met een jonge Beagle, die andere zwemmers hadden meegenomen. Waar Cor heen ging, ging Johnny (de beagle) ook heen. Zelfs het water in. Cor z'n dierendag was nog niet afgelopen, want als klap op de vuurpijl, werd hij nog eens in zijn voet gestoken door een bij. Tja, een voetmassage moet je nooit overlaten aan een bij. Weer wat geleerd, op deze mooie dag. Ik heb genoten, en ga straks lekker eten. 
Op deze foto laat Cor zijn fietsroute zien. Het doorschijnende licht geeft een leuke silhouet in de kaart. 

Reisgenoot M. is ook erg creatief, dus dat klikt goed!




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!