zaterdag 8 juli 2017

Oudste boom van Hongarije, zwemmen in meer, en onderweg naar een dorpje

Dit is alweer eergisteren, maar omdat Blogger problemen had met uploaden, staat dit bericht bovenaan. Je zou dus kunnen zeggen dat de blog net zo chaotisch is, als ikzelf! De eerste foto, daarop zie je een panorama, van het meer waar we dagelijks gingen zwemmen.
Hier waren we onderweg naar onze verblijfsplaats, toen we een kudde koeien zagen. Nee, deze koeien staken niet alleen over. Ze werden waarschijnlijk gehaald voor het melken, want er liep een hongaarse boer achteraan. (Nee, geen leuke. Echt zo'n oude schobbejak, met nog nèt geen jute zak aan) 
En hier; een hoogtepunt van de week! De  oudste boom van Hongarije. Vergeleken met deze vriendelijke reus, lijk ik wel een miniatuur poppetje! 

Kijk eens naar die takken; zo dik als een normale boomstam! Ongelovelijk! En natuurlijk maakte ik weer een blonde opmerking. Ik vroeg: "Is deze boom hier geboren?" Pas nadat ik het vroeg, dacht ik eraan dat dat best een domme vraag was. Achja, een beetje humor moet kunnen, nietwaar?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Zend ons een berichtje!